رییس حوزه قضایی شهرستان ارزوییه منصوب شد

با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه مسعود ناظریان، به سمت رییس حوزه قضایی شهرستان ارزوییه منصوب شد.

با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه مسعود ناظریان، به سمت رییس حوزه قضایی شهرستان ارزوییه منصوب شد.

گفتنی است در حکم انتصاب رییس جدید حوزه قضایی شهرستان ارزوییه که به امضای حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ریاست محترم قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی شهرستان ارزوییه امروز باحضور مسئولین قضایی استان، نماینده مردم شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان ارزوییه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است شیخ زاهدی فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز و در سمت‌های مختلفی از جمله دادرس علی البدل شعبه اول دادگاه ارزوییه خدمت نموده است و در سال ۱۴۰۰ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت رییس شعبه دوم حقوقی دادگاه ارزوییه منصوب شده بود.

همچنین در این آئین از خدمات میثم مظفری، رییس سابق حوزه قضایی شهرستان ارزوییه که به سمت رییس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان خمام منصوب شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

برچسب ها: انتصاب ، حوزه قضائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار