مدیریت هوشمند ترافیک و تصادفات جاده‌ای با همکاری بیمه‌ها

سازمان‌های بیمه گر برای اجرای مدیریت هوشمند ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای پای کار باید بیایند.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، مدیریت هوشمند ترافیک جاده‌ای را یکی از طرح‌های استان دانست و گفت: برای اجرای طرح مدیریت هوشمند ترافیک نیازمند منابع مالی برای تامین تجهیزات فنی هستیم.

او افزود: تصادفات جاده‌ای و حتی ترافیک‌های سنگین بار مالی بر دوش سازمان‌های بیمه گر می‌گذارند به همین دلیل قرار شد طرح مدیریت هوشمند ترافیک با مشارکت سازمان‌های بیمه گر اجرایی شود.

استاندار مازندران ادامه داد: هوشمند سازی حداکثری ترافیک در راه‌ها علاوه بر کنترل ترافیک، کاهش تصادفات جاده‌ای سبب کاهش هزینه‌های مرتبط به دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های بیمه گر نیز می‌شود.

حسینی پور با بیان اینکه طرح جامع ترافیکی استان مصوب شد و باید تدوین نهایی شود، گفت: با توجه به افزایش تردد خودرو‌ها و توسعه راه‌های ارتباطی نیازمند پیش بینی‌ها برای آینده هستیم که این طرح در همین راستا تهیه شده است.

او افزود: برای جلوگیری از افزایش سوانح جاده‌ای و باز شدن گره‌های ترافیکی موجود در استان مقرر شده است جلسات هفتگی با هدف بررسی راهکار‌های کاهش این موضوعات تشکیل تا تصمیمات مناسبی برای آینده گرفته شود

استاندار مازندران گفت: در آخرین جلسه راهبری شورای ترافیک استان ۴۶ نقطه حادثه خیز معرفی و مقرر شد تا سه ماه آینده این نقاط اصلاح و ایمن شوند.

حسینی پور افزود: سرعت گیر‌های ایجاد شده در جاده‌های استان مردم را اذیت می‌کند که مقرر شد طرح جامعی برای حل این مشکل آماده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار