معاون مدیریت توسعه و منابع استاندار البرز گفت: احتمال پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس مطرح شده و در صورت اعلام رسمی آن، فرمانداری‌ها باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.

 کاوه حدادپور بعد از ظهر یکشنبه در جمع دست‌اندکاران انتخابات در شهرستان کرج اظهار کرد: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات، احتمال پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس مطرح شده است و در صورت اعلام رسمی آن فرمانداری‌ها باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.

وی  افزود: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در چهار مؤلفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت باید در دستور کار اعضای ستاد انتخابات باشد.

حدادپور گفت:  برای مشارکت و همفکری با اقشار مختلف جامعه از جمله روحانیون، مدارس، دانشگاهیان، فرهنگیان، بازاریان باید برنامه ریزی شود.

حدادپور تصریح کرد: آمادگی کامل برای اجرای مفاد و قوانین انتخابات و بخشنامه‌های صادره از جمله انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات و نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و هیأت اجرایی و پیش بینی نیروهای جایگزین که در ادامه امکان همراهی با ستاد را ندارند، در دستور کار قرار گیرد.

وی متذکر شد: بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات، تمامی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، ادارات کل موظف هستند برای تأمین نیروی انسانی، خودرو آمادگی خود را برای همکاری با ستاد انتخابات اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.