آقای سعید شاهسواری گفت: پل ۲۴ قطعه دو آزاد راه تهران - شمال از لحاظ زیبایی و معماری به دلیل حالت طاق مانندی که دارد و به دلیل قرار گرفتن در حریم رودخانه دارای معماری خاصی است، ساخت این پل زیبا ۱۲۰ متری حدود یک سال زمان برده و مسافران برای عبور از این پل حدود ۴ تا ۵ ثانیه شاید زمان صرف کنند، اما این پل با معماری که دارد شبیه به پل ورسک در مسیر سواد کوه است.
به گفته مدیرعامل شرکت آزاد راه - تهران شمال، طی ۴ تا ۵ سال مدت زمان ساخت قطعه یک و دو آزاد راه تهران شمال تاکنون چندین تونل و پل ساخته شده است که هرکدام از این سازهها حدود سه سال زمان برده است، اما متاسفانه تاکنون چندین رسانهای نشده است.
او میگوید: در این مسیر ۲۲ کیلومتری حدود ۳۱ رشته تونل و پل ظرف مدت سه سال ساخته شده است که کمتر مورد توجه رسانهها قرار گرفته است، اما زمانی که یک حادثهای رخ میدهد تمام رسانهها این موضوع را انعکاس دادند، اما میزان کار و اجرای این پروژهها چندان انعکاس نداشته است.
شاهسواری گفت: رشته مهندسی عمران ایران در جهان حرف اول را میزند و در حال حاضر ما حرف برای گفتن داریم و توان مهندسان و سازههای اجرایی ما بسیار افزایش یافته است.
او گفت: متاسفانه به دلیل افزایش قیمت ماشین آلات و همچنین فرسوده شدن برخی از ماشین آلات اجرای برخی از پروژهها و اقدامات با کندی روبرو هستند.