ارائه بیش از ۶۳ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در پادگان‌های قزوین

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین گفت: ۶۳ هزار و ۳۰۵ نفر ساعت آموزش مهارتی طی سه ماهه نخست امسال در پادگان‌های استان برای سربازان وظیفه برگزار شد.

علی طاهرخانی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین گفت: ۶۳ هزار و ۳۰۵ نفر ساعت آموزش مهارتی طی سه ماهه نخست امسال در پادگان‌های استان برای  ۶۰۲ نفر از سربازان وظیفه برگزار شد. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی برای سربازان وظیفه آنان را در حرفه‌های مورد نیاز بازار کار صاحب مهارت کرده و شانس آنان را برای یافتن شغل مورد نظر پس از دوران خدمت مقدس سربازی افزایش می‌دهد.

این مسوول در ادامه از برگزاری ۴۲ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در زندان‌های قزوین به زندانیان خبر داد و گفت: این میزان آموزش به ۳۶۱ نفر ارایه شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: آموزش‌های مهارتی در زندان‌ها مربوط به مشاغل پرتقاضا در بازار از جمله مکانیکی، جوشکاری، آرایشگری و خیاطی است و به زندانیان کمک می‌کند تا پس از طی کردن دوران محکومیت خود امکان فعالیت در شغل مورد علاقه خود را داشته باشند.

طاهرخانی اظهار کرد: بسیاری از زندانیان پس از شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در زندان امکان اشتغال و فعالیت در بازار را پیدا می‌کنند و با بازگشت به شرایط عادی زندگی، از تکرار بزه خودداری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار