امیر سرتیپ نعمتی گفت: مرز‌های کشورمان روزانه پایش و رصد می‌شوند و نیرو‌های مسلح برای مقابله با هرگونه ناامنی در مرز‌ها آمادگی کامل دارند.

امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگویی درباره حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح در مرز‌های کشور، اظهار داشت: رزمندگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، جنوب‌شرق و شمال‌شرق در کنار سایر مرزبانان نیرو‌های مسلح حضور فعالی دارند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مرز‌های کشورمان روزانه پایش و رصد می‌شوند و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه ناامنی در مرز‌ها آمادگی کامل دارند.

وی درباره استقرار تجهیزات و سامانه‌های جدید در مرز‌های کشورمان عنوان کرد: نیرو‌های مسلح کشورمان از تجهیزات دارای فناوری روز برخوردار هستند و در حوزه رزم زمینی در لبه فناوری قرار داریم.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه برای رصد مرز‌های کشور از دوربین‌های حرارتی، پهپاد‌ها و سنسور‌های مراقبت مرز استفاده می‌کنیم، تاکید کرد: هر آنچه که نیاز است در اختیار نیرو‌های مسلح کشورمان در مرز‌ها قرار دارد و این تجهیزات کاملاً بومی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار