سرپرست ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: ثبت احوال به عنوان مرجع هویت افراد وظیفه دارد به تمامی اقشار جامعه ارائه خدمت نماید

 رحمتی سرپرست ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به ماموریت ها و وظایف ثبت احوال گفت: هم اکنون تمامی دستگاههای اجرایی از اطلاعات و نشانی درج شده در پایگاه ثبت احوال بهره برداری می نمایند و نیاز است تا با تعامل و همکاری بین دستگاهی در راستای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی گام برداریم . 

  اویسی مدیرکل بهزیستی استان  سیستان و بلوچستان گفت : ثبت احوال یکی از شرکای کاری مهم و اساسی بهزیستی است که با ارائه اطلاعات هویتی و همچنین آمارهای حیاتی ، کمک بزرگی در راستای رفع مشکلات مددجویان می نماید و باعث می گردد تا خدمات بهتری به افراد جامعه ارائه گردد . 

وی  با اشاره به جامعه هدف بهزیستی استان گفت : طرح های غربالگری مختلف بهزیستی از بدو تولد نوزادان تا زمان ازدواج باعث گردیده تا سالانه افتخار خدمت به جمعیت کثیری از مردم استان را داشته باشیم و امیدواریم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم زیرا جایگاهی که داریم از لطف مردم و خون شهداست و همه ما باید از تمام ظرفیت خودمان استفاده نماییم تا رضایت مردم را کسب نماییم . 

  مدیرکل بهزیستی استان  سیستان و بلوچستان  گفت :  بهزیستی متولی ارائه خدمات به بخش های خاص جامعه همچون حاشیه نشینان و معتادین و . . . نیز هست که به جهت ارائه خدمات مستمر نیاز به ثبت اطلاعات هویتی این افراد در سامانه ها است که این امر با تعامل و همکاری تنگاتنگ با ثبت احوال در حال انجام است و امید است با همکاری و تعامل دوسویه بیش از پیش در راستای رفع مشکلات مددجویان بهزیستی گام برداریم .

   

 

برچسب ها: ثبت احوال ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار