رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی مراسم «اجتماع بزرگ مردمی روز ملی حجاب و عفاف» در تقاطع نوبهار شهر کرمانشاه خبر داد.

محمد حیدری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : با عنایت به اجتماع بزرگ مردمی کرمانشاهیان مدافعان حریم خانواده به مناسبت گرامیداشت روز حجاب و عفاف در تقاطع نوبهار شهر کرمانشاه در ساعت ۱۶:۳۰ امروز مورخه ۲۱ تیرماه طرح ترافیکی ویژه این مراسم توسط پلیس راهور اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: تا حد امکان از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده شود و از پارک دوبله و هرگونه سد معبر در مبادی ورودی و خروجی  معابرو حریم میادین و تقاطع‌ها خودداری شود.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از تردد و ورود موتورسیکلت‌ها به داخل مراسم توسط عوامل پلیس مستقر در محل ممانعت بعمل خواهد آمد.

وی گفت: در صورت لزوم و متناسب با شرایط ترافیکی محل مراسم محدودیت‌های ترافیکی توسط عوامل پلیس راهور اعمال می‌شود، لذابه شهروندان توصیه می‌شود ضمن استفاده از خیابان‌های همجوار و مسیرهای جایگزین همکاری لازم با عوامل پلیس مستقر در محل مراسم را داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.