اصلاح و بهسازی ۴۰ کیلومتر از بزرگراه قم – سلفچگان

مدیر راهداری بخش سلفچگان گفت: حذف گارد ریل و ایجاد شانه خاکی برای کاهش خسارت رانندگی در ۴۰ کیلومتر از بزرگراه قم – سلفچگان انجام شده است.

محمد قنبری با اشاره به اینکه در این مسیر بزرگراهی با ساخت شانه خاکی و ایجاد شیب شیروانی سعی شده است تا خسارت ناشی از واژگونی کاهش پیدا کند گفت: با اجرای این طرح شدت خسارت تصادفات بین ۷۰ تا ۸۰ درصد کاهش پیدا می‌کند و در افزایش ایمنی این محور پر تردد بسیار موثر است.

مدیر راهداری بخش سلفچگان افزود: ایجاد موانع خاکی در جلوی تابلو‌ها و تیر‌های برق روشنایی، انجام خط کشی و ایجاد ۷۰۰ تابلوی اشکار ساز از دیگر اقداماتی است که برای ارتقا کیفیت رانندگی در این محور صورت گرفته است.

مدیر راهداری بخش سلفچگان همچنین از شناسایی و اصلاح ۱۲ نقطه حادثه خیز در بزرگراه قم – سلفچگان خبر داد و افزود: این اصلاح‌ها شامل اصلاح در مسیر در محدوده روستای سنبل آباد، تپه سلام، کیلومتر ۹ قم - سلفچگان، امامزاده جعفر، محدوده روستاه دیزی جان، گردنه فشار شکن، محور قدیم نیزار و اصلاح قوس‌های جاده، و ورودی محدوده روستای خدیجه خاتون است.

 قنبری در خصوص اقدامات صورت گرفته در بخش روستایی هم گفت: در ۱۲ روستا تعویض روکش آسفالت با اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی انجام شده و رفع نواقص محور‌های روستایی راهجرد به سلفچگان نیز با اعتبار ۳۲ میلیاراد تومانی انجام گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار