رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از خدمات‌دهی استان‌های شمال غرب کشور به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین برگی در پنجمین مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور اظهار کرد: راه اندازی کنسرسیوم گردشگری  از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود تا شهر‌های شمال غرب در جذب توریست و گردشگر فعال باشند.

وی افزود: مسائل زیست محیطی و ارائه تجربیات مختلف شهر‌ها در این حوزه از دیگر موارد پنجمین مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور بود.

حجت الاسلام والمسلمین  برگی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد در پایان آبان ماه جشنواره فرهنگی در تهران برگزار شود تا چهار شهر مذکور به معرفی صنایع دستی و میراث فرهنگی خود بپردازند و در کنار آن مسائل سرمایه‌گذاری نیز مطرح خواهد شد.

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وزارتخانه‌ها در مورد ماده ۴۳ و قانون درآمد پایدار همکاری می‌کنند مقرر شد نامه‌ای نوشته شده و از وزیر کشور این مورد مطالبه شود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های کشور در تبریز گفت: در کمیسیون‌های تخصصی این موصوعات بررسی شده و از وزارت کشور مطالبه خواهد شود تا شهرداری‌ها از این محل نیز متنفع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.