استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای خدمات رسانی و حل مشکلات و دغدغه‌های مردم هیچ گونه بهانه‌ای از طرف مدیران استانی و شهرستانی پذیرفتنی نیست چرا که تلاش دولت بر این است که اقدامات در سفره و رفاه مردم قابل لمس باشد.

  محمد کرمی  در دیدار با مردم و مسوولان شهرستان نیکشهر اظهارکرد: آنچه که برای مردم مهم است اقدامات قابل لمس و بنیادی است و تمامی فعالیت‌ها نیز باید با محوریت جلب رضایت مردم و امید آفرینی در جامعه باشد.

وی افزود: جاده ترانزیتی یکی از ظرفیت‌هایی است که برای شهرستان‌هایی مثل نیکشهر می‌تواند نقطه عطفی در توسعه اقتصادی و گردشگری باشد و ما نیز جهت رونق کسب و کار‌های محلی با محوریت جاده‌های ترانزیتی، هیچ گونه محدودیتی در طرح‌های اقتصادی و گردشگری نخواهیم داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با رویکرد‌های خلاقانه و ابتکار‌های نوین مدیران، نیکشهر می‌تواند بازاری محوری برای فروش محصولات کشاورزی و صنایع دستی و بومی در جنوب استان باشد.

وی تاکید کرد: شهرداری‌ها با زیبا سازی شهر‌ها و نصب المان‌های متناسب با جغرافیای هر شهر می‌توانند نقش مهمی در نشاط آفرینی جوامع شهری داشته باشند و با ایجاد منابع درآمدی پایدار مشکلات مالی خودشان بویژه در بخش پرداخت حقوق کارکنان را مدیریت کنند.

کرمی از طرح‌های در دست اجرای شهرداری نیکشهر و طرح اقدام ملی مسکن نیکشهر بازدید کرد و افزود: طرح اقدام ملی مسکن یکی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است که با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها در پی آن هستیم که هیچ متقاضی در شهر‌ها و روستا‌ها بدون زمین نباشد و در واگذاری‌ها نیز تاکید شده با استفاده از ظرفیت‌های قانونی متراژ زمین‌ها نسبت به قبل افزایش پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار