مسابقات داژبال بانوان قهرمانی کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور با شرکت ۲۱ تیم از سراسر ایران در کرمان آغاز شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین افتتاحیه این رقابت ها که با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان و رئیس و دبیر هیئت ورزش های همگانی استان کرمان در محل سالن ورزشی دانشگاه شهید چمران کرمان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، از هیئت های ورزش‌های همگانی و هیئت روستایی استان به واسطه همکاری در برگزاری این رقابت‌ها قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در کنار ایجاد محیط دوستی، نشاط و همدلی فرصت خوبی برای تفریح و استراحت شما بزرگوران در کرمان باشد.

او افزود: در توسعه ورزش کشور بر اساس اسناد بالادستی، توسعه متوازن ورزش، در دستور کار وزارت ورزش و ادارات ورزش و جوانان استان‌ها قرار دارد.

پاریزی تصریح کرد: نگاهمان در حوزه ورزش، توسعه آن در بخش های قهرمانی، همگانی، روستایی، ورزش بانوان و ورزش جانبازان و معلولین با نگاه به توسعه متوازن ورزش است و این توسعه زمانی می‌تواند اتفاق بیفتد و این رشد حاصل شود که ما بتوانیم همه این ابعاد را با هم جلو ببریم.

آغاز مسابقات داژبال کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در کرمان + تصاویر

او بیان داشت: یکی از مصادیق مهم توسعه ورزش عمومی و همگانی ما ورزش کارکنان است و ما خوشحالیم که استان کرمان دومین دوره است که میزبانی آن را بر عهده دارد که در حوزه ورزش و جوانان مسابقات فوتبال را میزبانی داشتیم، در حوزه ورزش فرهنگیان مسابقات فرهنگیان کشور را و امروز هم میزبان شما عزیزان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خطاب به شرکت کنندگان در این رقابت ها گفت: به استان کرمان، دیار سردار مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جهانشهر مقاومت خوش آمدید، امیدوارم چند روزی که در کرمان حضور دارید، لحظات خوشی را سپری کنید.

مسابقات داژبال بانوان قهرمانی کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز با شرکت ۲۱ تیم از سراسر کشور در محل سالن ورزشی دانشگاه شهید چمران کرمان آغاز شد و تا پایان فردا ادامه دارد.

آغاز مسابقات داژبال کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در کرمان + تصاویر

 تیم اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به سرپرستی محبوبه نژاد زمانی به عنوان نماینده کرمان در این رقابت‌ها حضور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار