برای بهبود کیفیت و ارتقاء آنتن دهی شبکه‌های استانی تفاهم نامه‌ای در استانداری هرمزگان به امضاء رسید.

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: صدا و سیما در جهاد تبیین و جنگ تمام عیاری که با رسانه‌های مخالف نظام شروع کرده نیاز به سخت افزار و ابزار هم دارد که بتواند در این نبرد دست بالا داشته باشد.

 دوستی گفت: منابع صدا و سیما محدود است و می‌طلبد که همه دستگاه‌های استانی و دستگاه‌های دیگری که توانی دارند در این مسیر کنار صدا و سیما باشند و صدا و سیما را به عنوان پیشانی این نبرد یاری کنند.

او گفت: در استان هرمزگان هم ما مسئله کیفیت و نبود پوشش مطلوب تلویزیون داریم که طبق این تفاهم نامه تا حدود یک سال آینده این مشکل حل می‌شود.

استاندار هرمزگان گفت: در حال حاضر ۲۵ نقطه استان شامل شهرستان حاجی آباد بخش کوشا احمدی، بشاگرد، بندر خمیر و بخش‌هایی از بندرعباس با جمعیت بیش از ۵۰ خانوار مشکل کیفیت پایین و نبود پوشش تلویزیونی داریم.

علیرضا شریفی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما هم در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: صدا و سیما در حال حاضر ۹۸ و ۷ دهم درصد پوشش جمعیتی در کشور دارد که در تلاش هستیم ۲ دهم باقیمانده هم بتوانند به بهترین شکل ممکن از تلویزیون و آنتن دهی تلویزونی استفاده کنند.

شریفی گفت: از لحاظ کیفیت باید تجهیزات استودیویی مانند دوربین و تجهیزات حرفه ارتقاء یابد.

او گفت: بر اساس این تفاهم نامه ۳۰ میلیارد تومان برای ارتقاء کیفیت تلویزونی اختصاص یافته است.

۲۵۲ ایستگاه تلویزیونی در استان فعال است که ۲۰ شبکه تلویزیونی دیجیتال را به ۹۸ و ۸ دهم درصد از جمعیت هرمزگان؛ بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.