معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان دانش آموز و طلاب را تشریح کرد.

  سرهنگ فرهاد تیموری، بیان داشت: مشمولان دانش آموز و طلاب حوزه علمیه که متقاضی شرکت در مراسم ایام محرم و اربعین حسینی هستند، می‌بایست قبل از ثبت و ارائه درخواست خروج از کشوراز صدور معافیت تحصیلی خود اطمینان حاصل نمایند.

  وی گفت: مشمولان دانش آموز و طلاب به شرط داشتن معافیت تحصیلی می‌توانند از طریق سامانه sakha.epolice.ir و به صورت غیر حضوری مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

   سرهنگ تیموری افزود: مشمولان عزیز برای ثبت درخواست  معافیت تحصیلی خود می‌بایست با نامه حوزه علمیه و یا محل تحصیل خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.

  معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا این ایام از دانش آموزان و طلاب تقاضا می‌شود هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت تحصیلی خود اقدام کنند تا در زمان اوج درخواست‌ها با چالش مواجه نشوند.

 این مقام انتظامی در پایان افزود: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال‌های سازمان  به نشانی  @khabaresarbazi و  @vazifeh_ir  از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار