اختصاص بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به ورزش مدارس

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: امسال بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش مدارس اختصاص یافت که بخشی از آن صرف تجهیزات و بخش دیگر برای برگزاری این مسابقات ورزشی هزینه می‌شود.

حمیدرضا خان محمدی در حاشیه مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در رشته‌های والیبال و بسکتبال بانوان در شیراز گفت: امسال اعتبارات خوبی به حوزه عمرانی مدارس تخصیص شده و براساس دستور رییس جمهور پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار گرفته است.

او یادآور شد: بعد از وقفه‌ای ۱۳ ساله، به همت دولت سیزدهم مسابقات ورزشی فرهنگیان برای دومین سال متوالی در حال برگزاری است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اذعان کرد: رسانه‌های معاند این شور و نشاط و انرژی فرهنگیان را نمی‌بینند، اما اگر کوچکترین اشتباهی در آموزش و پرورش پیش بیاید به شدت برجسته می‌شود.

خان محمدی اظهار کرد: تربیت همه جانبه در آموزش و پرورش اهمیت بالایی دارد و توجه به ساحت زیستی بدنی دانش آموزان با افزایش نشاط در آن‌ها موجب افزایش میزان یادگیری می‌شود.

او گفت: معلمان به عنوان پدیده‌های امید آفرین و راهبردی‌ترین عناصر نظام تعلیم و تربیت انرژی خود را در مسابقات ورزشی در تابستان، تجمیع می‌کنند و در سال تحصیلی به دانش آموزان منتقل خواهند کرد.

خان محمدی گفت: در این رویداد ورزشی، معلمان علاوه بر رقابت، در جلسات هم اندیشی با یکدیگز مشارکت می‌کنند و از این طریق شور و نشاط به مدارس برمی گردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار