ماهروزاده با بیان اینکه نوجوانان در خطر تهاجم فرهنگی دشمنان هستند، گفت: آموزش و پرورش نیازمند اصلاح و انقلاب برای قرار گفتن در مسیر درست است.

ماهروزاده رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام در آیین اختتامیه اولین سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ابراز کرد: آموزش و پرورش در دوره‌های گذشته به خوبی کار نکرده است و اکنون باید انقلاب در آموزش و پرورش در راستای اصلاح و بهبود عملکرد و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب شکل بگیرد.

وی ابراز کرد: معلمان در کشورهای پیشرفته جایگاه والایی دارند و از لحاظ حقوق نیز جزو مشاغل دارای بالاترین دستمزد و حقوق هستند.

رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام، درباره اهمیت جایگاه خانواده تاکید کرد: خانواده محور و رکن اساسی در برنامه هفتم توسعه است و مهمترین رابطه در خانواده رابطه عاطفی است.

وی بیان کرد: پدر بیشترین تاثیر در تربیت فرزندان دارد و نقش عاطفی، همسری و حضور پدر در خانواده مهم‌ترین عامل در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

ماهروزاده تصریح کرد: رسانه‌ها نیز نقشی مهم در تحقق امور و اهداف فرهنگی دارند و باید این نقش بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی برخی آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را برشمرد و افزود: فیلم‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای قبح زشتی‌ها را از بین می‌برند و بنیان‌ خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند و باید برای جلوگیری از گرایش افراد به این شبکه‌ها، انجام کارهای فرهنگی بیش از پیش مورد توجه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.