مدیر کانون‌های خدمت رضوی:

از تولیدات رسانه‌ای در ترویج مکتب رضوی بهره خواهیم گرفت

کاظمی پور با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهم و کلیدی در ترویج فرهنگ رضوی خواهند داشت، گفت: از تولیدات رسانه‌ای در ترویج مکتب رضوی بهره خواهیم گرفت.

اولین نشست مشورتی مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها با مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در حرم امام زاده محمد (ع) کرمان برگزار شد.

سعید کاظمی پور، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با بیان اینکه رسانه‌ها، نقش مهم و کلیدی در ترویج فرهنگ رضوی خواهند داشت، گفت: اگر مشاهده می‌شود که فرهنگ امام رضایی در جامعه ما کم رنگ شده است، دلیلش معرفی نکردن صحیح معارف و کلام اهل بیت (ع) است و رسانه‌ها تاثیر و نقش مهم و کلیدی در معرفی سخن و معارف اهل بیت (ع) دارند.

او افزود: ابزار رسانه می‌تواند شیوه‌های زیادی را برای گره زدن دل‌های مشتاقان به مکتب امام رضا (ع) باز کند و بر همین اساس باید از تولیدات رسانه‌ای در این عرصه بیشتر بهره گرفت که امید است صاحبان رسانه با تاسی به مکتب امام رضا (ع) در پیوند زدن دل عاشقان آن حضرت (ع)  به این بارگاه، تلاشی درخور شأن و جایگاه آن داشته باشند.

این مراسم همراه با پرسش و پاسخ، ارائه نظر‌ها و پیشنهادات اصحاب رسانه و همچنین قدردانی از ۸ رسانه امام رضایی استان کرمان همراه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.