برخورد قاطع دستگاه قضایی با مدیران مانع تولید و رونق اقتصادی در لرستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: یکی از نگرانی‌های ما عدم تعامل و وجود وحدت و هماهنگی و همراهی است گاهی برخی مدیران خودشان مانع بودند و به حدی انجام شده که شاید نشود سالیان سال آن را حل کرد که در دستگاه قضایی بر این باور هستیم که حتماً باید با این مدیران برخورد شود.

داریوش شاهون‌وند دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان در آئین نکوداشت روز صنعت و معدن لرستان که در سالن آمفی‌تئاتر اتاق بازرگانی استان برگزار شد اظهار کرد: ما در نرخ بیکاری رتبه‌های نگران کننده‌ای داشتیم که در زمینه رفع آن کار‌های زیادی انجام شده، اما هنوز نتوانستیم به نقطه مطلوب برسیم و امیدواریم بتوانیم با در کنار یکدیگر بودن به این نقطه مطلوب برسیم.

او ادامه داد: مقام معظم رهبری شعار رشد تولید و مهار تورم را ویژه اعلام کردند و تمام ما را موظف کردن در حول این محور حرکت کنیم.

شاهون‌وند بیان کرد: ما نیز در دستگاه قضایی در اجرای دستورالعمل ستاد اقتصاد مقاومتی و عینیت بخشیدن به شعار سال حرکت کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان اضافه کرد: یک ماه گذشته بازدید‌هایی از واحد‌های تولیدی داشتیم هرگاه مدیران و دستگاه‌های اجرایی توانستند مشکلی را حل کنند این مشکلات نیز حل شده است.

او تصریح کرد: یکی از نگرانی‌های ما عدم تعامل و وجود وحدت و هماهنگی و همراهی است گاهی برخی مدیران خودشان مانع بودند و به حدی انجام شده که شاید نشود سالیان سال آن را حل کرد که در دستگاه قضایی بر این باور هستیم که حتماً باید با این مدیران برخورد شود.

شاهون‌وند تأکید کرد: رویکرد ما برخوردی نبوده و در ابتدا به مدیر فرصت می‌دهیم که مانع را رفع کرده و. رجعت تحقق اهداف حرکت کند، اما برخی از مدیران بی خیال هستند و نمی‌دانند اگر دستوری صادر شود و فرجه آن بگذرد باید پاسخ دهند، چراکه عدم پاسخگویی و عدم انجام کاری در این راستا جرم است. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان افزود: رویکرد ما حمایتی بوده و دنبال حفظ هماهنگی و همراهی بین دستگاه‌های اجرایی، قضایی و واحد‌های تولیدی هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.