مدیر کل استاندارد مازندران خواستار رعایت استانداردها در تولیدات مصالح ساختمانی شد.

محمد ملاعلی پور مدیر کل استاندارد مازندران در نشست هم اندیشی و تخصصی با انجمن بتن استان، با اشاره به اینکه کیفیت مصالح ساختمانی بایستی مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان در استان باشد، گفت: رعایت استاندارد‌ها در تولید مصالح ساختمانی علاوه بر حرکت نظام ساخت و ساز کشور به سمت دانش روز و دستاورد‌های صنعت ساختمان در دنیا، می‌تواند دروازه‌ای برای ورود به بازار بزرگ صادراتی نیز باشد.

او افزود: با توجه به این که مازندران روی گسل زلزله واقع شده و خسارات ناشی از این پدیده همواره تهدیدی برای مردم این استان است باید اراده و عزم جمعی برای تولید و به‌کارگیری مصالح ساختمانی استاندارد را در دستور کار قرار دهیم.

حسن بخشی رئیس انجمن صنفی بتن مازندران هم در ادامه این نشست، ضمن بیان فعالیت‌های انجمن و نگرش توسعه‌ای آن، هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی را پیشبرد هرچه بهتر اهداف و بهره مندی از همفکری سازمان‌های مرتبط و تاثیرگزاری هم، چون استاندارد به منظور قوی‌تر کردن همدیگر دانستند.

این نشست که همراه با بیان نظرات بود، حاضران مواردی مانند تمدید تفاهم نامه فی مابین، برگزاری دوره‌های آموزشی، بازدید‌های مشترک و… بیان کردند و در این ارتباط مدیر کل استاندارد استان به منظور رفع موانع و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان این بخش، دستور داد جلسات دوبار در ماه به صورت مستمر برنامه ریزی و برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.