تعیین تکلیف ۲۴ قطعه زمین راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از تعیین تکلیف ۲۴ قطعه زمین صنعتی راکد در برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

حمید غفاری گفت: با حضور طرفینِ قرار‌داد در جلساتِ هیأت حل اختلاف و داوری ۲۴ پرونده زمین‌های صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بررسی و به صدور رأی منتهی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به هزینه‌های دولت برای آماده‌سازی زمین‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، اگر سرمایه‌گذار مطابق برنامه زمان‌بندی کارشناسی، نسبت به اخذ پروانه بهره‌برداری اقدام نکند، موضوعِ تعیین تکلیفِ زمینِ در اختیار، با تشکیل جلسات هیأت حل اختلاف و داوری بررسی و بر مبنای توضیحات متقاضی آرای قانونی و لازم‌الاجرا صادر می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: بر همین اساس برای یک قطعه زمین صنعتی آرای استمهال و برای ۱۷ قطعه زمین صنعتی دیگر آرای فسخ قطعی صادر شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سالِ «مهار تورم ورشد تولید» تأکید کرد: مدیریتِ زمان و سرمایه از ارکانِ مؤثر در رشد تولید است که مشارکتِ سرمایه‌گذارانی مجرَّب و متخصّص را می‌طلبد.

گفتنی است که چهارمحال و بختیاری دارای ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که در ۲۲ مورد، آماده واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفِ تولیدی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۱۶:۰۳ ۲۴ تير ۱۴۰۲
شهرکهای صنعتی استان را به دهها شهرک در مرکز و غرب استان افزایش دهید
در شهرستانهای فارسان،کوهرنگ ،کیار،ناغان،اردل،و...