معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

اربعین با نگاه عظیم فرهنگی دیده شود

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه اربعین با نگاه عظیم فرهنگی دیده شود، گفت: حضور مبلغین مذهبی در ایام اربعین نقش مهمی در راستای ارتقای سطح برنامه‌های فرهنگی اربعین خواهد داشت.

حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نشست ستاد اربعین حسینی استان ایلام، اظهار کرد: امروز دشمن در تلاش است مردم را از دین جدا کند، ولی باور‌های دینی مردم آنچنان عمیق است که دشمن نتوانسته است کاری کند.

وی با اشاره به اینکه اولویت فرهنگی در اربعین باید دیده شود، بیان کرد: مهران یکی از مرز‌های مهم کشور برای تردد زوار اربعین حسینی است و تلاش و همت مسئولان استان برای پذیرایی از زائران قابل تقدیر است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات برای اربعین مطرح کرد: سازمان تبلیغات با تمامی توان برای اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی پای کار است.

وی گفت: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی با نگاه فرهنگی به مسئله اربعین توجه کنند، زیرا زیربنای حل مشکلات دیگر بخش‌ها در اربعین است.

تبلیغات اسلامی برای ایام اربعین نسبت به اعزام مبلّغ اقدام خواهد کرد

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور همچنین در دیدار با حسن بهرام نیا استاندار ایلام، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای ایام اربعین نسبت به اعزام مبلّغ اقدام خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عزت‌زمانی اظهار کرد: این مبلّغان برای حضور در مناطق مرزی و رسیدگی به امور فرهنگی مانند مسائل مربوط به نماز و احکام شرعی فعالیت خواهند شد.

وی اظهار کرد: اربعین باعث شده تا اعتبارات ویژه‌ای با همین عنوان به استان تخصیص یابد که منجر به توسعه زیرساخت‌ها خواهد شد.

استاندار ایلام با اشاره به برگزاری اربعین باشکوه در استان در سال گذشته افزود: اقدامات فرهنگی مناسبی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان در ایام اربعین انجام شد که جای قدردانی دارد.

بهرام نیا مطرح کرد: در این رابطه در همه موکب‌ها نماز جماعت با حضور روحانیون اقامه و امسال نیز این برنامه‌ها به جدیت دنبال و اجرایی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.