مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان آذربایجان غربی در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بیش از ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی آذربایجان غربی در محورهای مواصلاتی این استان طی اجرای طرح تابستانی به مسافران خدمات رسانی میکنند.
پیمان آرامون گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تابستانی و ارتقای وضعیت مجتمعهای خدماتی رفاهی، نظارت بر این اماکن تشدید یافته است.
وی افزود: نمازخانه ها، جایگاههای سوخت، سرویسهای بهداشتی و تمامی عناصر مجتمعهای خدماتی رفاهی استان توسط اعضای کمیته ویژه نظارت شامل ادارههای کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علوم پزشکی، استانداری و شرکت پخش فرآوردههای نفتی مورد بازدید قرار گرفته است.
آرامون با تاکید بر بازدید دورهای و مستمر از مجتمعهای خدماتی رفاهی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده نواقص، موارد به شکل تفکیک شده به بهره بردار اعلام میشود که باید در مهلت تعیین شده نسبت به رفع نواقص اقدام کند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجان غربی در این باره گفت: مسافران و کاربران جادهای در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی مجتمعهای خدمات رفاهی بین راهی مراتب را از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش دهند.