مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: در تابستان امسال بیش از ۳۰ گروه جهادی در مناطق مختلف شهری و روستایی استان ارائه خدمت می‌کنند.

امین شبان بیدله گفت: با توجه به اهمیت آشنایی عموم دانشجویان با مبحث جهاد و ایثار و تلاش بسیج دانشجویی به منظور بسترسازی مناسب حضور در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های جهادی، با برنامه‌ریزی انجام شده، در تابستان امسال بیش از ۳۰گروه جهادی در مناطق مختلف شهری و روستایی استان از تاریخ ۸ تیر ماه لغایت ۲۰ مردادماه، ارائه خدمت می‌کنند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در کنار دوره‌ها و برنامه‌های متنوع بسیج دانشجویی استان در تابستان پیش رو، معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری اقدام به برگزاری قرارگاه عهد خدمت تابستان ۱۴۰۲ کرده است.


بیشتر بخوانید


وی هدف از برگزاری این اردو‌ها را ۲ مبحث تربیت جهادی و خدمت خالصانه بیان کرد که باید با حمایت دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها به بهترین شکل اجرایی شود.

لازم به ذکر است امسال، بسیج دانشجویی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به اجرای طرح شهید روح‌الله عجمیان به منظور بهسازی و شاداب‌سازی مدارس استان در خلال فعالیت‌های جهادی خود کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار