فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بالندگی امروز ایران اسلامی مرهون ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی ارتشیان بازنشسته‌ای است که در عرصه زمین، دریا و آسمان قهرمانانه جنگیدند.

امیر سرتیپ دوم ستاد «اکبر نجفی» روز شنبه در دیدار با امیران بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان البرز، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحظه شکل‌گیری در روز‌های سیاه ستم‌شاهی، در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و پس از آن بصیرت در مقابل دشمن به جای گذاشته است.

وی اظهار کرد: دوران دفاع مقدس با رشادت‌های ارتش قهرمان و همراهی سایر نیرو‌های مسلح پیروزمندانه به پایان رسید.

وی گفت: ارتش علاوه بر ماموریت‌های ذاتی خود در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره با هم‌افزایی و مشارکت با نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌های لشکری و کشوری در امور مختلف از جمله مردم‌یاری در سوانح، حوادث و بلایای طبیعی، همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد همچون هلال احمر و صلیب سرخ با تقدیم شهدای گرانقدری در حوزه‌های مختلف نقش مهمی در حفظ و حراست و رشد پیشرفت کشور داشته است.

امیر سرتیپ دوم ستاد نجفی گفت: تجربه دوران دفاع مقدس عرصه نمایش ارزش‌های ارتش همچون شجاعت، ایثارگری، فداکاری و از خودگذشتگی در جامعه است.

بالندگی ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری بازنشستگان ارتش است

این فرمانده گفت: همانطور که امامین انقلاب به این ارتش اعتماد کردند، این ارتش امتحان خود را در مراحل خود پس داد، چون این ارتش از بدنه این ملت و پیکره این نظام است.

در این آیین ضمن تجلیل از امرای بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی استان البرز، از امیر بازنشسته «محمود فردوسی» نیز ضمن تجلیل از کتاب زندگی نامه این امیر سرافراز که به قلم خود این فرمانده قهرمان نگاشته شده رونمایی شد.

همچنین امیر سرتیپ دوم ستاد نجفی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یک نشست مشترک برگزار کرد که در این دیدار بر تعامل هر چه بیشتر بنیاد شهید و ارتش در خصوص رسیدگی هر چه بهتر به جامعه ایثارگران و خانواده آن‌ها تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.