مدیر امور آب و فاضلاب طرقبه شاندیز گفت: ساکنان آپارتمان‌ها در این شهرستان خراسان رضوی، برای رفع مشکل کم فشاری آب در طبقات دوم به بالا، مخزن و پمپ آب نصب کنند.

محسن عبداللهی مدیر امور آب و فاضلاب طرقبه شاندیز گفت: البته نصب مخزن و پمپ آب باید طبق ضوابط نصب شود، به گونه‌ای که پس از کنتور، آب ورودی به مخزن ساختمان بریزد و سپس پمپ آب پس از مخزن و قبل از شبکه لوله کشی داخلی ساختمان نصب و بهره برداری شود.

او افزود: نصب پمپ آب به شبکه آبرسانی شهری و قبل از مخزن ذخیره آب و بهره برداری از پمپ بدون نصب مخزن خلاف ضوابط بوده، دارای اشکال شرعی است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز ادامه داد: در آیین نامه عملیاتی شرکت آبفای کشور، تامین آب برای ساختمان‌ها با ۲ طبقه روی پیلوت به عنوان تکلیف قانونی آبفا اعلام شده است، لذا ساختمان‌های بیشتر از ۲ طبقه در شهرستان باید مخزن آب نصب نمایند.

عبداللهی بیان کرد: شهرستان طرقبه و شاندیز ۴۵ هزار مشترک آبفا دارد که با احتساب "آحاد" یا همان سایر انشعاب‌ها از یک مشترک آّبفا در یک ساختمان، ۵۵ هزار مشترک زیر پوشش آب و فاضلاب طرقبه شاندیز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار