مسئول هیات ورزش‌های رزمی ایلام خبر داد

برگزاری آزمون دان یک تا چهار دفاع شخصی کشور در ایلام

مسئول هیات ورزش‌های رزمی ایلام گفت: آزمون دان یک تا چهار رشته دفاع شخصی و قوت الرمی بانوان کشور برای اولین بار به میزبانی استان ایلام برگزار شد.

سجاد صفربیگی مسئول هیات ورزش‌های رزمی ایلام اظهار کرد: این دوره از آزمون با شرکت ۳۸ ورزشکار بانو از هشت استان کشور به میزبانی استان ایلام برگزار شد.

وی افزود: ورزشکارانی از استان‌های ایلام، گیلان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اردبیل و خوزستان در این آزمون حضور داشتند.

مسئول هیات ورزش‌های رزمی ایلام بیان کرد: این آزمون با حضور ناظر و آزمون گیرنده معرفی شده و مورد تایید فدارسیون ورزش‌های رزمی انجام گرفت.

وی ادامه داد: ایلام برای اولین بار میزبان برگزاری آزمون دان ورزشکاران فدراسیون در بخش بانوان شد که نشان از اعتماد این فدراسیون به ورزش و زیرساخت‌های ورزشی استان ایلام در حوزه سبک‌های رزمی دارد.

وی از تلاش استان برای برگزاری مسابقات کشوری خبر داد و اظهار کرد: این هیات در صدد اخذ مجوز میزبانی برای برگزاری مسابقات کشوری بانوان از فدراسیون هیات‌های رزمی است.

مسئول هیات ورزش‌های رزمی استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام باوجود عدم تجربه در برگزاری آزمون، اما توانست رضایتمندی فدارسیون و ورزشکاران شرکت کننده در آزمون را به علت میزبانی مطلوب، نظم و دقت و سطح کیفی آزمون جلب کند.

 آزمون دان یک تا چهار پیش از عید به میزبانی استان گیلان برگزار و بیشتر استان‌های کشور در آن شرکت کرده بودند.

آزمون ایلام برای ورزشکارانی برگزار شد که از آزمون استان گیلان به هر دلیل بازمانده یا شرکت نکرده بودند و یا ورزشکارانی که در زمان برگزاری آزمون گیلان برای دریافت دان چند ماه کسری داشتند و در آزمون ایلام برای دریافت دان به حد نصاب زمانی رسیده بودند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.