شکست تیم ملی والیبال در برابر ازبکستان

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیای مرکزی برابر ازبکستان به میدان رفت و سه بر دو نتیجه را به میزبان واگذار کرد.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16سال پسر آسیای مرکزی از روز جمعه 23 تیر به میزبانی شهر تاشکند پایتخت کشور ازبکستان آغاز شده است و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت 16 به مصاف ازبکستان رفت و سه بر دو نتیجه را واگذار کرد.

طاها محسنی (کاپیتان)، مصطفی صداقت، امیرعلی فرج‌پور، امیررضا مشهدبان، آرمین آسیایی و محمدرئوف خوشحال ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

شاگردان آرش صادقیانی در ست‌های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 16 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند و در ست‌های سوم تا پنجم با پوئن‌های 18 بر 25، 16 بر 25 و 11 بر 15 نتیجه را به حریف واگذار کردند.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در رتبه سوم دور گروهی این رقابت‌ها قرار گرفت و فردا (دوشنبه 26 تیر) از ساعت 16 به وقت تهران برابر تیم دوم جدول (ازبکستان) قرار خواهد گرفت تا بار دیگر شانس خود را برای شکست این تیم بیازماید.

علیرضا استعدادی (سرپرست)، آرش صادقیانی (سرمربی)، وحید صادقی، سهراب بهنژاد، وحید خورشیدی، اصغر نجفی (مربیان) و امیرحسین ضمیری (بدنساز) مانی میراب‌زاده (فیزیوتراپیست)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و حسین وزیری (مشاور فنی) به عنوان کادر فنی تیم ملی زیر 16 سال را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار