رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنقروکلیایی گفت : اجرای فاز اول طرح پزشک خانواده شهری در شهرستان سنقروکلیایی آغاز شد.

مصطفی اکبریان رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنقروکلیایی گفت : فاز نخست اجرای طرح پزشک خانواده شهری در شهرستان سنقروکلیایی آغاز گردید.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنقروکلیایی بیان داشت: از همشهریان عزیز دعوت به عمل می‌آید جهت ثبت نام اولیه به پایگاه‌های سلامت محل سکونت خود مراجعه نمایند.

وی ابراز داشت: در این برنامه هر فردی که در شهر زندگی می‌کند دارای یک پزشک خانواده و یک مراقب سلامت می‌شود که تمام خدمات مرتبط به ارتقاء و حفظ سلامت وی را انجام می‌دهند.

 اکبریان ادامه داد: پزشکان خانواده در همه مناطق شهری در پایگاه‌های سلامت مستقر شده و همه افراد با فاصله کوتاهی از محل سکونت خود به پزشک دسترسی خواهند داشت.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنقروکلیایی خاطر نشان کرد: در کنار هر پزشک خانواده یک نفر به عنوان مراقب سلامت فعالیت دارد که تمام خدمات مرتبط به ارتقاء و حفظ سلامت فرد را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: با اجرای برنامه پزشک خانواده علاوه بر افزایش سرعت عمل در تشخیص و درمان، هزینه‌ها نیز بسیار کاهش می‌یابد.

اکبریان بیان کرد: نوبت دهی‌های چند ماهه متخصصین کمتر می‌شود و هر فرد با راهنمایی پزشک خانواده خود می‌تواند نزد پزشک متخصص برود.

وی با بیان اینکه بیماری سریعتر و پیش از آنکه درد مزمن و کهنه شود، تشخیص داده شده و درمان می‌شود افزود: عوارض ناشی از بیماری کاسته شده و بیماری در سطح اول کنترل می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنقروکلیایی در پایان تأکید کرد: افرادی که ارتباط مداومی با پزشک خانواده دارند، از سلامتی بیشتری برخوردار بوده و هزینه کمتری را برای مراقبت‌های سلامتی و تشخیص و درمان بیماری‌ها می‌پردازند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.