علیرضا پورسلمان گفت: ممکن است با ۳ تیم شمشیر بازی در جام باشگاه‌های آسیا حضور یابیم.

لیگ برتر شمشیر بازی آقایان و بانوان جام سردار سلیمانی در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه به میزبانی شهرستان اردکان برگزار شد و در نهایت، با معرفی تیم‌های برتر به کارخود پایان داد.

 طبق تصمیم مسئولان فدراسیون شمشیربازی قرار شده تیم‌های چادرملو به همراه سپاهان در هر ۲ بخش آقایان و بانوان در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنند. البته در این میان ممکن است مس سونگون ورزقان هم به جمع این ۲ تیم اضافه شود تا ایران با ۳ نماینده در این رویداد حضور پیدا کند.

علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره تکلیف اعزام نمایندگان ایران به جام باشگاه‌های آسیا گفت: پس از نتایج اسلحه‌های سابر، فلوره و اپه تصمیم به این گرفتیم تا چادرملو و سپاهان نمایندگان ما در این رویداد باشند. البته، چون در اسلحه سابر مس سونگون به جام قهرمانی رسید شاید با اعزام این تیم هم موافقت کنیم.

او درباره هزینه‌های اعزام تیم سابر به ایتالیا عنوان کرد: نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه اعزام به این تیم خواهد بود و برای همین هم بخشی از این مبالغ را از طرف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تامین کردیم هر چند توقعمان خیلی بیشتر از کمیته ملی المپیک است تا هوای ما را داشته باشد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره سهمیه شمشیربازی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نکرده‌اند، اما با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم، سهمیه شمشیربازی تنها چهار نفر در اسلحه سابر مردان در نظر گرفته شده و برای دختران هم هنوز جای بحث دارد، هر چند آخرین مهلت اعلام لیست اولیه به پایان رسیده، اما ممکن است مسئولان با مکاتبه بتوانند نفراتی را به داخل لیست اضافه کنند. ما تصمیم داریم با رایزنی دوباره امیدهایمان را زنده نگه داریم. به جز آقایان در بخش بانوان مانند اپه و سابر بانوان سهمیه‌ای به ما نداده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۶ تير ۱۴۰۲
طنز تلخ
قرارداد بعضی از فوتبالیست ها رو ببینید تا بفهمید یک میلیارد پول زیادی نیست:))
آخرین اخبار