ابرستاره پرتغالی به رقیب سنتی اش بعد از انتقال به لیگ آمریکا کنایه زد.

 کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی بالاخره به انتقال لیونل مسی رقیب سنتی اش به اینتر میامی آمریکا و نیامدنش به لیگ عربستان واکنش نشان داد.

رونالدو در مصاحبه با نشریه «رکورد» گفت: بدون شک لیگ برتر عربستان بهتر و بالاتر از لیگ آمریکا (MLS) است. دیگر به فوتبال اروپا برنخواهم گشت، چون الان ۳۸ ساله شدم. من چالشی پیش رو دارم که روی آن تمرکز می‌کنم.

ستاره پرتغالی در ادامه به انتقاد از فوتبال اروپا پرداخت و گفت: در حقیقت فوتبال اروپا رونق گذشته خود را از دست داده است و تنها لیگ برتر انگلیس از این امر مستثنی است. لیگ جزیره از دیگر لیگ‌های اروپا بهتر است و روز به روز پیشرفت می‌کند، اما بقیه این طور نیستند.

رونالدو خودش را آغازگر سیل ستارگان دنیا به لیگ عربستان دانست و گفت: ۱۰۰ درصد این واقعیت است. من ۶ ماه پیش به النصر آمدم و اصلا تصمیم اشتباهی نگرفتم. من اینجا آمدم و به خاطر من هر روز این لیگ پیشرفت می‌کند. وقتی به یوونتوس هم رفته بودم سری آ مرده بود، ولی با رسیدنم دوباره احیا شد.

ابرستاره پرتغالی در ادامه به تمجید از خودش پرداخت و گفت: هرجایی که کریستیانو رونالدو به آنجا می‌رود مورد توجه قرار می‌گیرد و به سوی پیشرفت حرکت می‌کند و من این را می‌دانم. شکی ندارم که در فصل آینده فوتبالیست‌های سرشناس بیشتری به لیگ عربستان خواهند آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
پول عربستان زیر زبانش حسابی مزه داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
نفهمیدیم چرا آمریکا رونالدو رو تبعید کرد عربستان
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
تبلیغ عربستان به عنوان کشور مدرن و خوب داره میشه با این خرید ، اما ایران ، طور جهانی گردشگری حذف شده ، فقط عراقی و افغانی وارد ایران میشن ، چیکار کردید با ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خودت رو کنار نکش
بگو خودمون چی کار کردیم با خودمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
تو خودت داری پرچم کشور دیگری را تبلیغ می کنی بعد اظهار نظر میکنی.
United States of America
ناشناس
۰۷:۰۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
مرغ همسایه همیشه غازه مطمئنم اگه رونالدورو میاوردن ایران میزدین تو سرتون میگفتین ما نون نداریم بخوریم شما رونالدو میخرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
کاش همه خودشیفته گان مثل رونالدو دوستداشتنی بودن !
Iran (Islamic Republic of)
محسن.ن
۱۲:۳۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سلام.واردات میلیونی خودروهای زیر ۱۸۰۰cc،همچنین هیبریدی،برقی را بدون تعرفه و یا با تعرفه دو درصد برای عموم مردم ایران آزاد کنید و به این انحصار و احتکار،گرانفروشی ده برابری و استعمارگری پنجاه ساله سایپا و ایران خودرو پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۲۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
واقعا هم همینطوره
کریس ابر فوتبالیسته
آخرین اخبار