منزل مسکونی در بهبهان طعمه حریق شد

مسئول آتش نشانی شهرداری بهبهان گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در شهر بهبهان رخ داد که تلفات جانی نداشت.

وحید دهدشت رو مسئول آتش نشانی شهرداری بهبهان گفت: طی تماس تلفنی شهروندان آتش سوزی منزل مسکونی در بهبهان اطلاع رسانی شد که بلافاصله پس از دریافت گزارش نیرو‌های آتش نشانی ایستگاه مرکزی با دوخودروی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

او می‌گوید: نیرو‌های آتش نشان پس از ورود به داخل منزل مشاهده کردند اتاقک داخل پارکینگ منزل مسکونی دچار حریق شده است که با تجهیزات کامل حریق را اطفاء نموده و از گسترش آن به سایر نقاط ساختمان جلوگیری کردند و خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی در پی نداشت. 

دهدشت رو گفت: با توجه به این مورد که منازل مسکونی شهروندان دچار خسارت می‌شود. برای عدم ضایع شدن حق و حقوق شهروندان علت وقوع حوادث، گر چه برای پرسنل آتش نشانی و کارشناسان مشخص است. ولی از اظهار نظر عجولانه برای عدم ضایع شدن حقوق شهروندان، حادثه دیده خودداری می‌نماییم؛ و علت حادثه بنا به درخواست فرد یا افراد حادثه دیده بصورت کتبا توسط کارشناسان آتش نشانی ثبت می‌گردد؛ و تحویل حادثه دیده گان می‌شود.

به گفته او علت اصلی بیشتر آتش سوزی‌های منازل مسکونی در این فصل از سال بعلت گرمای شدید و فرسوده بودن کابل‌های برق و معیوب بودن وسایل برقی منازل بیان داشت.

مسئول آتش نشانی شهرداری بهبهان از شهروندان درخواست کرد. با توجه به گرمای هوا و داغ شدن کابل‌های برق منازل مسکونی در شهرستان بهبهان و استان خوزستان ضمن بازدید و بررسی برق کشی منازل خود درصورت فرسوده بودن کابل‌های برق و معیوب بودن وسایل برقی اقدام به تعویض کابل کشی و یا تعمیر وسایل برقی منازل خود نمایند. 

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.