فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات و لوازم داخل خودرو با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموارن با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیسی و انجام گشت‌زنی‌های هدفمند شبانه‌روزی یک سارق سابقه دار را در این راستا دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده و بازسازی صحنه تاکنون به ۸ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو و ۲ فقره سرقت از منزل در سطح شهر مراغه اعتراف کرده است و از مخفیگاه وی وسایل مسروقه قابل توجهی از جمله: باطری و باند، لاستیک و... کشف شد.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، به همشهریان توصیه کرد به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند.

وی افزود: خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت خودروی خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.