دبیر ستاد برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعداد‌های برتر استان آذربایجان شرقی گفت:این المپیاد از ۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور ماه با حضور بیش از سه هزار ورزشکار از سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

آقای آبسالان گفت: چهارمین دوره المپیاد استعداد‌های برتر همزمان با سراسر کشور از بیستم مرداد تا دهم شهریور ماه امسال به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی افزود: این المپیاد در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود و استان آذربایجان شرقی در بخش آقایان میزبان ۷ رشته شامل بوکس، تکواندو، هاکی، ورزش‌های سه گانه، سنگ نوردی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری خواهد بود.

آقای آبسالان از برگزاری ۶ رشته در بخش دختران خبر داد و گفت: در بخش دختران نیز رقابت در رشته‌های تکواندو، هاکی، ورزش‌های سه گانه، سنگ نوردی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری پیگیری خواهد شد و این استان میزبان رشته بسکتبال ۵ نفره در ورزش دانش آموزی نیز خواهد بود.

دبیر ستاد برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعداد‌های برتر استان آذربایجان شرقی  تصریح کرد: این رقابت‌ها در سراسر کشور با حضور ۸ هزار ورزشکار پیگیری می‌شود که از این تعداد آذربایجان شرقی میزبان سه هزار ورزشکار خواهد بود.

استان آذربایجان شرقی در سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور توانسته بود مقام چهارم این رقابت‌ها را به دست آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.