مصطفی الفبایی" با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس جدید هیات سه گانه (تری اتلون) استان اردبیل انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیات سه گانه (تری اتلون) استان اردبیل امروز با حضور مجتبی ارشدی دبیر فدراسیون سه گانه جمهوری اسلامی ایران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی مصطفی الفبایی با کسب ۱۹ رای از مجموع ۱۹ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات سه گانه استان اردبیل انتخاب شد.

رئیس جدید هیات سه گانه استان اردبیل در این مراسم گفت: شناساندن، بسط و گسترش ورزش سه گانه در نقاط مختلف استان، تشکیل اتاق فکر، شایسته‌سالاری، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای حل مشکلات ورزش سه گانه استان از جمله برنامه‌های این هیات است.

مصطفی الفبایی تلاش برای مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، بکارگیری مربیان جوان و آینده‌ساز و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

او استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، ساماندهی و راه اندازی بانک اطلاعاتی ورزشکاران، مربیان و داوران استان، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از آنها، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و تلاش برای جذب حامی مالی و ایجاد شرایط اقتصادی پایدار را از جمله دیگر اقدامات آینده این هیات در استان عنوان کرد.

رئیس جدید هیات تیراندازی استان اردبیل گفت: تشکیل و اعزام تیم استان به المپیاد ورزشی، تلاش برای تهیه تجهیزات مورد نیاز سه گانه، برگزاری جشنواره های مختلف در مناسبت‌ها، انجام آمایش استانی برای شناسایی استعدادهای برتر، همکاری تنگاتنگ با آموزش و پرورش، بسیج و دانشگاه های استان، همکاری و تعامل بیش از پیش با هیات های همسو از جمله شنا، دوچرخه سواری و دو و میدانی و برگزاری منظم مجمع سالانه از دیگر برنامه‌های هیات سه گانه استان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.