مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان مهاباد برگزار شد

مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان مهاباد با حضور فرماندار ویژه مهاباد، اعضای هیئت مدیره، دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان برگزار شد.

بر اساس اساسنامه انجمن‌های حمایت زندانیان و دستورالعمل‌های سازمانی، مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان مهاباد با محوریت ارائه گزارش اقدامات حمایتی یک سال گذشته، بررسی گزارش‌ها و عملکرد مالی و تبیین برنامه‌های پیش رو برگزار شد و مدیرعامل و بازرسان انجمن حمایت زندانیان گزارشات خود را ارائه کردند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات حمایتی در یک سال گذشته بر تداوم و توسعه خدمات حمایتی ویژه خانواده زندانیان تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی جامع  تمامی خانواده زندانیان نیازمند شناسایی و تحت پوشش انجمن حمایت قرار گیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمات حمایتی موثر و مستمر نیازمند منابع مالی پایدار است، باید انجمن از تجارب موفق نسبت به افزایش درآمد‌های پایدار، بر مبنای قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه اقدام کنند و با نگاه حل مسئله و آسیب شناسی علمی این منابع را در جهت رفع نیاز‌های خانواده زندانیان صرف کنند.

در ادامه جلسه انتخابات تعیین ۲ نفر بازرس مجمع عمومی سال مالی ۱۴۰۲ برگزار و در نهایت حاج سعید حسن زاده و کریم ابراهیمیان به عنوان بازرس به سازمان زندان‌ها معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.