کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه ۷۷۴ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی به بازار تزریق شد.

آسایش گفت: امروز شاخص کل بورس شرایط متفاوتی نسبت به چند روز گذشته تجربه کرد در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۴۳ هزار و ۱۲۲ در تراز یک میلیون و ۹۹۹ هزار و ۷۵۶ واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن نیز شرایط مثبتی را شاهد بود.

او می گوید: حجم معاملات امروز بازار سرمایه حدود ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ ميليون برگه سهم بود و ارزش معاملات ۵ هزار و ۶۵۱ میلیارد تومانی امروز ثبت شده است.سرانه خرید افراد حقیقی امروز ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۲۵ میلیون و ۳۰۰هزار تومان بود.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۷۷۴ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی به بازار سرمایه تزریق شد امروز ۷۹ درصد بازار یعنی ۵۳۷ نماد در وضعیت مثبت قرار داشتند و حدود ۱۴۲ نماد یعنی ۲۱ درصد بازار در وضعیت منفی کار خود را به پایان رساندند.

او افزود: از جمله عوامل اثر گذار بر روند امروز بازار سرمایه تشکیل جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با محوریت بازار سرمایه، اشاره وزیر اقتصاد به جلسه فردای دولت در خصوص نرخ خوراک پتروشیمی ها، وضعیت تکنیکالی شاخص ها و نرخ های جهانی را می توان نام برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
قیمت بیشتر سهام هایی که ۳۰تا ۵۰درصد فقط در ۱۰روز گذشته کاهش داشته اند با سیاست های جناب عشقی حداقل یکسال طول می کشد تا به همین میزان جبران شوند
آخرین اخبار