سرپرست فرمانداری خوسف گفت: ظرفیت‌های بی نظیر معدنی و صنعتی شهرستان نوید بخش حرکت خوسف در مسیر توسعه و پیشرفت است.

حسینی سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به وضعیت منابع آبی در خوسف گفت: پروژه هزار متر مکعبی خوسف تا هفته دولت به شبکه آبرسانی این شهر متصل خواهد شد.

او با اشاره به وضعیت آب در روستا‌های خوسف بیان کرد: «قصبه و چهکندک» از جمله روستا‌هایی هستند که از مجتمع براکوه آبرسانی می‌شوند و مشکل قطعی آب در روستا‌هایی که از این مجتمع آبرسانی می‌شوند، وجود دارد.

حسینی ادامه داد: در خصوص این موضوع مقرر شده تأمین آب این روستا‌ها با عنوان پروژه مجتمع آبرسانی براکوه انجام شود و تا ایام الله دهه فجر به افتتاح برسد.

سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه تأمین آب مجتمع ماژان توسط شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی در دست اجرا است که امیدواریم تا هفته دولت افتتاح شود، بیان کرد: شبکه آبرسانی شهرک زعفرانیه روستای گل در دو فازدر دست اجرا است.

سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خوسف، اظهار کرد: ظرفیت‌های بی نظیر معدنی و صنعتی شهرستان نوید بخش حرکت خوسف در مسیر توسعه و پیشرفت است.

او با اشاره به ظرفیت راه اندازی شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در شهرستان، گفت: با پیگیری این موضوع، زمینه را برای استقرار شهرک انرژی خورشیدی فراهم خواهیم کرد.

حسینی با اشاره به سختی و موانع سرمایه گذاری در استان خراسان جنوبی به عنوان چهارمین استان معدنی کشور، بیان کرد: لازمه جذب سرمایه، فراهم سازی زیرساخت‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.