ایجاد ۲۸۰ فرصت شغلی برای مددجویان بیارجمندی

رئیس کمیته امداد بیارجمند از ایجاد ۲۸۰ فرصت شغلی برای مددجویان بیارجمندی با پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

عسکری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیارجمند از ایجاد ۲۸۰ فرصت شغلی برای مددجویان بیارجمندی با پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های عامل در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی اضافه کرد: ۹۰ طرح فتوولتائیک (انرژی خورشیدی) پنج کیلوواتی برای مددجویان کمیته امداد بیارجمند اجرا شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیارجمند جنبه‌های مهم این طرح را توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور، افزایش تولید و تاب‌آوری شبکه برق، کاهش آلایندگی و توجه به محیط‌زیست و اشتغال‌زایی ضمن توجه به دانش‌بنیان‌ها دانست و اظهار کرد: درآمدزایی برای مددجویان و افراد تحت حمایت، یکی از جنبه‌های مهم این طرح است که از همان سال نخست آغاز می‌شود و پس از اتمام دوره بازپرداخت وام، افزایش خواهد داشت.

عسکری با بیان اینکه احداث نیروگاه خورشیدی بر پشت‌بام منازل مددجویان کمیته امداد موجب توانمندی اقتصادی و عزت‌نفس این افراد می‌شود، افزود: بازدهی نیروگاه‌های خورشیدی در استان سمنان به ویژه بیارجمند به دلیل آفتاب‌گیر بودن در بیشتر روزهای سال، بالاتر از دیگر مناطق است و درآمد خوبی برای مددجویان و تولید انرژی برای استان سمنان را به دنبال دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.