اجرای ۳۷ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی خراسان شمالی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی گفت: در سه ماهه امسال ۳۷ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی خراسان شمالی اجرا شد.

سیدعلی مرتضوی  گفت: ۳۷ کیلومتر فیبراجرای ۳۷ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی خراسان شمالی نوری در سه ماهه امسال از محل خدمات اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) در مناطق روستایی استان اجرا شد.

او افزود: با اجرای ۳۷ کیلومتر فیبر نوری، ۱۷ سایت و مرکز مخابراتی روستایی با پوشش جمعیتی ۱۶ هزار نفر در استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
مرتضوی گفت: افزایش پهنای باند ارتباطی، ایجاد بستر خدمات رسانی تلفن ثابت، ارایه بهتر خدمات الکترونیک دولت و ایجاد اتوبان خدمات ارتباطی در روستا‌ها از اهداف اجرای طرح فیبر نوری روستایی در استان است.

مرتضوی با اشاره به ابلاغ اجرای هزار و ۱۵۳ کیلومتر فیبر نوری در خراسان شمالی، گفت: پیش از این اجرای ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان ابلاغ شده بود که با سفر مجری طرح USO به خراسان شمالی این میزان افزایش یافت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی افزود: با تکمیل شدن این پروژه شاهد توسعه زیرساخت ها، خدمات ارتباطی و مخابراتی مناطق مرزی و روستایی و ارتقای بیشتر شاخص‌های حوزه ICT استان خواهیم بود.

برچسب ها: فیبرنوری ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.