امیدآفرینی در جامعه شاخصه مهم نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امیدآفرینی در جامعه شاخصه مهم نظام اسلامی است، گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی خدشه وارد کردن در باورهای مردم و ایجاد شکاف میان مردم و مسوولان کشور را هدف‌گذاری کرده‌اند.

 حجت‌الاسلام علی اکبرپور  در نشست جهاد تبیین شهرستان تفتان بیان کرد: وارونه نشان دادن واقعیت ها و انتقال اطلاعات غلط به بدنه مردم از ترفندهای دشمنان بوده که باید به آن آگاه و هوشیار بود و نسبت به آن برنامه داشت.

وی با اشاره به اینکه اساس اسلام و انقلاب روایتگری و رجوع به مردم است افزود: واگذاری امور به مردم، افزایش مشارکت مردم در امور و لزوم پاسخگویی به مردم از اهداف اسلام و انقلاب اسلامی بوده که از طریق روایتگری و تبیین محقق می شود.

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان نیز گفت: مسوولیت فعالان عرصه جهاد تبیین این است که ضمن مطالبه گری از مدیران فرهنگی با بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم از نقشه های شوم دشمن مردم را آگاه و با جهاد تبیین و روایت واقعیات به روشنگری بپردازند و به ارتقای بینش سیاسی و پاسخ به شبهات و ابهامات سیاسی کمک کنند.

فرمانده سپاه شهرستان تفتان هم با اشاره به اینکه فرمایشات رهبری قایل به عرصه بوده و در میدان عمل دیده شده است، گفت: امروز مقابله های جهانی با نظام اسلامی چند وجهی است و جنگ هیبریدی علیه ایران شکل گرفته است که بخش مهمی از آن توسط رسانه ها اجرایی می شود.

 نشست جهاد تبیین با حضور معتمدان، متنفذین و شورای اداری و حجت الاسلام اکبرپور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی تفتان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معتمدین و متنفذین تفتان با قدردانی از خدمات نظام اسلامی در منطقه ضرورت همراهی اقشار جامعه با دولت را برای رفع محرومیت ها متذکر شدند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار