هلال احمر فلسطین اعلام كرد یک جوان ۱۹ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظاميان رژیم صهیونیستی در نابلس به شهادت رسيد.

 خبرگزاری شهاب گزارش داد: این جوان فلسطینی «بدر سامی ربحی مصری» نام داشت كه در نتیجه شلیک گلوله به قفسه سینه‌اش مجروح شد و پس از آن که تلاش پزشکان بیمارستان العربی بی نتیجه مانده، به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرگزاري شهاب، هلال احمر فلسطین  با اشاره به درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر صهیونیستی در شرق نابلس،  اعلام کرد در یورش نظامیان رژیم صهیونیسیت به منطقه الشرقیه، ۳۵ فلسطینی زخمی و مصدوم شدند که چهار مورد آن بر اثر اصابت گلوله بوده است. همچنين يك خبرنگار بر اثر استنشاق گاز اشك آوري كه صهيونيست ها شليك كرده بودند، مجروح شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله به منطقه الشرقیه نابلس به خودرو‌های امدادی نیز رحم نکردند و کادر درمان را هدف گلوله‌های گاز اشک آور قرار دادند. رسانه‌های محلی گزارش دادند نظامیان اشغالگر از امدادرسانی به یک دختربچه ۱۲ ساله که بر اثر استنشاق گاز اشک آور مصدوم شده بود، جلوگیری کردند.

 گردان نابلس فلسطین اعلام کرد که مبارزان مقاومت در پی یورش نظامیان به شهر نابلس با اشغالگر صهیونیست درگیر شدند. این گروه مقاومت تاکید کرد که مبارزان مقاومت با نیرو‌های اشغالگر وارد درگیری مسلحانه شده و در مسیر آن‌ها چند بمب دست‌ساز منفجر کردند که طی آن تلفاتی به دشمن وارد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار