تامین روشنایی پارک‌های شهرکرد برای افزایش امنیت شهروندان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از تقویت سیستم روشنایی پارک‌های شهر به منظور تامین امنیت شهروندان خبر داد.

سیدرضا هاشمی اظهار داشت: پارک‌های سطح شهر به عنوان یک مکان مهم فرهنگی و تفریحی در شهر‌ها و جوامع شناخته شده است، به همین علت روشنایی پارک برای آرامش و امنیت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

با اشاره به تعویض و نصب ۲۰۰ سری چراغ در پارک‌ها در سال جاری و ارائه خدمات تابستانه به مسافران، اظهارداشت: ۲۰۰ سری چراغ دیگر در تپه ورودی شهر بزودی نصب خواهد شد. 

وی افزود: همچنین ۳۴ پایه برق جدید در پارک ملت شهرکرد نصب شد.


بیشتر بخوانید


هاشمی با اشاره به نصب ۱۳۳ پروژکتور ال‌ای دی در پارک‌ها و میادین شهر اضافه کرد: ۵۷ پروژکتور در پارک تهلیجان جنوبی، ۲۰ پروژکتور در پارک ملت، ۱۰ پروژکتور در پارک بانوان، ۲۰ پروژکتور در تپه ورودی شهر، ۸ پروژکتور در میدان قمربنی هاشم (ع)، ۶ پروژکتور در میدان شهدا و ۱۲ پروژکتور در معابر و پارکینگ محوطه پارک صولت نصب شده است.

هاشمی ادامه داد: بیشتر شهروندان در تابستان اوقات فراغت خود را به هنگام شب در پارک‌ها به سر می‌برند و برقراری روشنایی در محیط پارک‌ها باعث رونق بیشتر پارک‌ها و اماکن عمومی می‌شود.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده نقاط تاریک در سطح شهر موضوع را به شماره ۰۳۸۳۲۲۲۱۰۹۵ و یا سامانه ١٣٧ گزارش دهند تا سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.