مدیر خیریه و دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) شعبه استان مرکزی گفت: این موسسه حمایت آموزشی ۳۶۶ دانش‌آموز بی‌بضاعت استان را برعهده دارد که بیش از ۹۰ درصد این دانش‌آموزان در خمین تحصیل می‌کنند.

مرضیه نوروزی مدیر خیریه و دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) شعبه استان مرکزی گفت: مشاوره تحصیلی و توانمندسازی مادران نسبت به ایجاد شغل و آموزش مهارت و یا معرفی به کارگاه‌های مختلف، تشکیل صندوق کارآفرینی، برگزاری کلاس‌های تقویتی، معرفی به کلاس‌های زبان، هنری، ورزشی، کتابخوانی و معرفی به بنیادهای آموزشی از جمله اقدامات این مرکز خیریه برای حمایت از دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: موضوع فعالیت این مرکز اعطای بورسیه تحصیلی به دانش‌آموزان واجد شرایط مستعدِ تحصیلِ از دوره ابتدایی تا دانشگاه که بدون سرپرست مؤثر هستند، به منظور پیشگیری از ترک تحصیل آنان در اثر فشارهای ناشی از آسیب‌های اجتماعی و نیازهای شدید اقتصادی است.

مدیر موسسه خیریه و دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) شعبه استان مرکزی ادامه داد: شعبه خمین نیز به عنوان نمایندگی استان مرکزی در همین راستا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد.

نوروزی اظهار کرد: ۳۴ حامی از دانش‌آموزان زیر پوشش این موسسه خیریه حمایت می‌کنند و خیران نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۱۱۹۹۵۰۳۹۴۱ واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.