فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گفت: مکتب امام حسین (ع) نجات بخش و راهنماست و این یک فرصت برای همه است که در عزای سرور و سالار شهیدان توشه بردارند.

سرهنگ پاسدار حمید مازندرانی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام گفت: عزاداری در عزای امام حسین علیه السلام و اشک ریختن در عزای امام حسین علیه السلام روح و جان انسان را صیقل می‌دهد و پاک می‌سازد و به انسان‌های آزاده آرامش می‌بخشد.

او افزود: ما بیشتر از گذشتگان، قدر نهضت حسینی را می‌دانیم و آنچه که نهضت ما را جهت می‌داد و امروز هم باید بدهد‚ دقیقا همان چیزی است که حسین بن علی علیه السلام در راه آن قیام کرد و ما امروز‚ برای شهدای خود که در جبهه‌های گوناگون و در راه این نظام و حفظ آن‚ به شهادت می‌رسند‚ با معرفت عزاداری می‌کنیم.

مازندرانی گفت: آن شهید و جوانی که یا در جنگ تحمیلی و یا در برخورد با انواع و اقسام دشمنان و منافقان و کفار به شهادت رسیده‚ هیچ شبهه ایی برای مردم ما وجود ندارد که این شهید‚ شهید راه همین نظام است و برای نگهداشتن و محکم کردن ستون‌های همین نظام و انقلاب‚ به شهادت رسیده است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا افزود:اگر عاشورا نبود،اگر در جامعه ما‚ عشق به امام حسین (ع) و یاد او و ذکر مصایب و حوادث عاشورا معمول و رایج نبود معلوم نبود که نهضت با این فاصله زمانی و با این کیفیتی که پیروز شد‚ به پیروزی می‌رسید.

او گفت: مکتب امام حسین علیه اسلام نجات بخش و راهنماست و این یک فرصت برای همه است که در عزای سرور و سالار شهیدان توشه بردارند و عاقبت به خیر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.