رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با رمز «یا فاطمه‌الزهرا» در این شهرستان خبر داد.

عبداللهی، رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه اظهار کرد: «رزمایش جهادگران فاطمی ۳» دهم تا نوزدهم مردادماه امسال در شهرستان سرخه برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را خدمت‌رسانی هر چه بهتر و مطلوب‌تر به آحاد محروم به ویژه محرومان عنوان کرد و افزود: گسترش فرهنگ و تفکر حرکت جهادی در جامعه از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه با بیان اینکه یکی از ثمرات و برکات دولت سیزدهم نهادینه‌سازی و بروز و ظهور تفکر جهادی در برخی مدیران و مسؤولان بوده است که به عینه دیده می‌شود، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف حرکت‌های جهادی کار کردن برای مردم و حمایت از اقشار ضعیف و مستضعف و کم‌برخوردار جامعه است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: نگاه ویژه در زمینه حرکت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی توجه به روستاهای کم‌برخوردار است.

وی افزود: البته در شهرستان سرخه منطقه محروم وجود ندارد؛ اما برخی از روستاهای این شهرستان از حیث برخی امکانات زیرساختی همچون آب، راه و مسکن و بهداشت با محرومیت‌ها و کمبودهایی مواجه هستند که بسیج سازندگی خود یکی از مأموریت‌های خود را رفع این محرومیت‌ها و کمبودها در این روستاها در مباحث ذکر شده می‌داند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه عنوان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در سرخه در روز دهم مردادماه رأس ساعت هشت صبح با رمز «یا فاطمه الزهرا» آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.