حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اظهار امیدواری از ثمره‌های برقراری توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان گفت: این توافق باید به دستاورد‌های بین‌المللی منجر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر گفت: نسبت به سال‌های گذشته برخورد سعودی‌ها با زائران پیرو توافق سیاسی ایران و عربستان تغییر و بهبود یافت.

وی خاطر نشان کرد: حفظ حرمت و احترام به شیعه در بقیع پیرو توافق سیاسی ایران و عربستان مشهود بود.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم افزود: دشمن با این اقدام سخیف به دنبال بی‌احترام کردن مقدسات مسلمانان است، اما باید بداند این اقدام‌ها اثری ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی در بین مسلمانان باید بیش از پیش تلاش شود.

وی با تاکید بر حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم در نماز جمعه بیان کرد: نماز جمعه یک واجب عبادی و سیاسی است و باید با اقدام‌های فرهنگی رغبت جوانان به حضور در نماز جمعه را بیش از پیش افزایش داد.

امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: حضور در نماز جمعه موجب بصیرت افزایی و آگاهی بخشی افراد می‌شود.

وی با اشاره به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور گفت: روشنگری و اقناع افکار عمومی، راهکار مقابله با دسیسه دشمنان و نماز جمعه پایگاهی برای اطلاع‌رسانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.