تبریک استاندار کردستان در پی افتخار آفرینی ورزشکار کردستانی در رقابت‌های آسیایی

استاندار کردستان کسب مدال طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا توسط ورزشکار کردستانی را تبریک گفت.

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از عصر روز گذشته در شهر امان اردن در حال برگزاری است.

در ادامه این مسابقات ، شامگاه گذشته محمد مبین عظیمی ورزشکار شایسته کردستانی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

 اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در توییتی این افتخار را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:« کسب مدال طلا و تکرار افتخار آفرینی پهلوان مبین عظیمی جوان غیرتمند سقزی را در رقابت های کشتی آزاد جوانان آسیا به جامعه ورزش و مردم قهرمان پرور کردستان تبریک عرض میکنم.»

 

 

تبریک استاندار کردستان در پی افتخار آفرینی ورزشکار کردستانی در رقابت‌های های آسیایی

هم چنین سرپرست ورزش و جوانان کردستان نیز در پیامی این موفقیت را تبریک گفت: 

در متن پیام آمنه غلام ویسی آمده است: «باری دیگر نام ایران اسلامی بر فراز قله های افتخارآفرینی در میادین ورزشی درخشید و این بار پرچم پرافتخار کشورمان با همت جوانی از خطه پهلوان پرور استان کردستان به اهتزاز درآمد و این افتخار به نام استان کردستان به ثبت رسید.

جوانان کردستانی همواره نشان داده اند که با همت و تلاش می توان به نتایج عالی رسید و از کمترین امکانات بیشترین بهره را برده اند.

کسب نشان طلای رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا در کشور اردن توسط محمدمبین عظیمی برگ زرین دیگری از افتخارات درخشان جوانان کردستانی است.

این دلاور کردستانی که به اخلاق مداری و متانت شهره است تاکنون چندین عنوان مختلف را در میادین بین المللی و آسیایی برای کشورمان و استان کردستان به ارمغان آورده است و این بار نیز مزد تلاش و پشتکار خود و زحمات مربیانش را دریافت کرد و نامش بر تارک افخارات استان کردستان به ثبت رسید.

 اینجانب کسب نشان طلا و ایستادن بر سکوی قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان آسیا توسط «محمدمبین عظیمی» را به تمامی ملت سرافراز ایران، جامعه ورزش کردستان و شهرستان سقز به ویژه جامعه بزرگ ورزش کشتی استان، خانواده وی و تمامی مربیان زحمتکش رشته کشتی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم همواره شاهد درخشش ورزشکاران و جوانان کردستانی در عرصه های مختلف ملی و فراملی باشیم»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.