استاندار گلستان:

پرهیز از هر اقدامی جهت ضربه زدن به اتحاد موجود در استان ضروری است

استاندار گلستان گفت: پرهیز از هر اقدامی جهت ضربه زدن به اتحاد موجود در استان و از بین بردن وحدت به عنوان نعمت بزرگ الهی ضروری است.

به نقل از استانداری گلستان ،علی محمد زنگانه دیروز جمعه  در جلسه ۷ ساعته مشترک شورای اداری استان گفت: هیچ کدام از مدیران اجرایی و چهره‌های دلسوز استان با استفاده از تریبون‌های در اختیار حق ایجاد و گسترش منازعه و اختلاف را ندارند.

او افزود: از امام جمعه محترم شهرستان به عنوان شخصیتی ارزشمند با نگاهی مبتنی بر وحدت اقوام و مذاهب تقدیر می‌کنم.

استاندار گلستان یادآور شد: قرآن کریم به ما هشدار می‌دهد که اولین خروجی منازعه، سستی جایگاه و مخدوش شدن شوکت است.

زنگانه افزود: ابتدا به خودم، سپس به مدیران مجموعه‌های ذیل دولت و بعد از آن به تمام کسانی که تریبون در اختیار دارند توصیه می‌کنم از منازعه پرهیز کنند.

او ادامه داد: از همه‌ بزرگان، ریش سفیدان، معتمدین، علما، نخبگان و دلسوزان می‌خواهم به تقویت فضای اتحاد استان کمک کنند و با حکمیت مشکلات را رفع کنند و اجازه گسترش فضای اختلاف را ندهند.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت ارزیابی مدیران، گفت: اکثر مدیران استان عالی، خیلی خوب، خوب و متوسط رو به بالا هستند و به مدیران ضعیف که درصد بسیار کمی هستند، تذکر داده ایم و چنانچه اصلاح لازم صورت نگیرد بنا به فرمایش ریاست محترم جمهور کوچکترین ناکارآمدی را تحمل نخواهیم کرد.

او گفت: جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان‌ها که با حضور مدیران استانی و شهرستانی تشکیل می‌شود به مثابه نقطه عطفی برای آن شهرستان است و مصوبات این جلسات ورودی تامین بودجه خواهد بود و بنوعی نقشه راه ۳ تا ۴ ساله هر فرماندار برای پیشبرد خدمت رسانی به مردم است.

استاندار گلستان افزود: بیان اقدامات به مردم ضروری است و جهاد تبیین بدرستی صورت گیرد.

 زنگانه گفت: توجه به پروژه‌های توسعه‌ای با مشارکت مردم و شرکت‌های تعاونی در شهرستان سیاست ماست.

او ادامه داد: استیفای حقوق مردم و خلع ید‌ها را با همکاری ویژه دستگاه قضا، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی بطور جدی دنبال می‌کنیم و با تعرض به حقوق بین المال بدون هیچ اغماضی مقابله می‌کنیم.

او گفت: استان نیازمند اقدامات جهادی است، در استان امکانات هست، ظرفیت‌ها هست و مدیران باید به سراغ آن بروند، تعارف را کنار بگذارید، پیگیری از سطح ملی ضروری است.  

استاندار گلستان گفت: اقدامات ما سرمایه‌های اجتماعی را شکل می‌دهد و کم کاری‌ها باعث کاهش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

مصوبات این جلسه در حوزه محیط زیست، گاز، آب، فاضلاب، برق، فرهنگ و ارشاد، کتابخانه‌ها، هلال احمر، تامین اجتماعی، مخابرات، منابع طبیعی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، آب منطقه ای، شهرداری بندرترکمن، راه آهن، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، بنیاد مسکن، اداره کل امور روستایی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، رهداری، شیلات، ماهیان خاویاری، بنادر و دریانوردی و ورزش و جوانان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.