معاون وزیر بهداشت از عزم جدی دولت سیزدهم و وزیر بهداشت در اجرای برنامه سلامت خانواده خبر داد.

بهروز رحیمی در همایش مشترک مدیران «بودجه» و «مالی» دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت، حوزه بودجه را سنگر رصد و تصمیم‌گیری و حوزه مالی را سنگر اقدام و عمل عنوان کرد و با تأکید بر این که در نظام مالی فرصت خطا و اشتباه وجود ندارد، تصریح کرد: در هر تیم نقش‌های مشخص وجود دارند که بهره‌گیری از ظرفیت انفرادی توأمان با کار گروهی، هنر مدیریت نوین است.

رحیمی توانایی، دانایی و مهارت را سه مولفه اصلی در «مدیریت تأثیرگذار» معرفی کرد و گفت: دانش ضمنی که از آن به دانایی یاد می‌شود از نقش بااهمیتی در مدیریت برخوردار است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ادراک و مهارت فنی در نظام مالی برای مدیران این حوزه حیاتی و یک مسئولیت است؛ چرا که منجر به انسجام مالی در سازمان می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از اختیار و مسئولیت به‌عنوان دو بال مدیریتی یاد کرد که هماهنگی کامل آن‌ها بسیار ضروری است و افزود: در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی باید حتماً منافع مردم لحاظ شود.

وی اصل وفاداری را در کنار اصول ثبات و شفافیت، مکمل مدیریت دانست و گفت: تیمی موفق است که نقش‌های مشخص و نظام‌های ارزیابی دقیق داشته باشد.

معاون وزیر بهداشت در پایان از عزم جدی دولت سیزدهم و وزیر بهداشت بر اجرای برنامه سلامت خانواده خبر داد و گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدرت به دنبال توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و نظام شبکه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار