صدور دستور توقف عملیات احداث یک برج در محمدیه

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه از صدور دستور توقف عملیات ساخت و ساز برای یک از مجتمع‌های مسکونی در این شهر خبر داد.

مصطفی کرمی راد دادستان عمومی و انقلاب محمدیه گفت: رعایت نکات ایمنی در ساخت و ساز‌ها جزو اساسی‌ترین موضوعاتی است که در صورت عدم رعایت آن سلامت مردم به خطر می‌افتد.

وی افزود: به همین منظور دادستانی در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مردم و بروز حواث احتمالی نسبت به بررسی ساخت و ساز‌های بلند مرتبه به صورت مستمر اقدام می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه اضافه کرد: پیرو گزارش دستگاه‌های متولی و سازمان آتش نشانی در خصوص عدم رعایت نکات ایمنی در یک مجتمع ۴۶۲ واحدی در شهر محمدیه و بازدید میدانی که از این مجتمع اخطار‌هایی برای رفع نواقص داده شد.

کرمی راد همچنین گفت: متاسفانه با توجه به اینکه بدنبال این اخطارها، هیچ اقدام مثبتی برای رفع نواقص و نکات ایمنی در مراحل ساخت این مجتمع صورت نگرفت، دستور توقف عملیات ساخت و ساز توسط دادستانی صادر شد.

وی اظهار کرد: عدم رعایت حریم معابر برای دسترسی خودرو‌های آتشنشانی و امدادی در مواقع بحران، عدم رعایت حریم ساختمان‌های مجاور و عدم تعبیه دسترسی‌های لازم جهت انجام عملیات امدادی در مواقع بحران، بخشی از نواقص موجود دراین مجتمع است که باید اصلاح شود.

کرمی راد با بیان اینکه در صورت رفع نواقص و رعایت نکات ایمنی و تملک ملک‌های مجاور طبق حریم قانونی، عملیات ساخت از سر گرفته خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه خاطر نشان کرد: شواهد موجود حاکی از آن است که در زمان صدور مجوز از سوی مسوولان وقت ترک فعل‌هایی صورت گرفته که دادستانی ضمن بررسی مستندات در صورت احراز ترک فعل با متخلفان برخورد خواهد کرد.

شهر محمدیه مرکز بخش محمدیه از توابع شهرستان البرز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار